תכנית לטוס ללא פחד בהנחיית קברניט אלון פרג

תכנית "לטוס ללא פחד" היא תכנית שעוזרת להתגבר על פחד מטיסה.

תכנית "לטוס ללא פחד" כמה מרכיבים והיא מתאימה לכל אחד ואחת:

  • שיחת היכרות טלפונית. לאחריה אוכל להמליץ אם התכנית מתאימה לך.
  • סדנא – הסדנא אורכת כ 4 שעות, עד 16 משתתפים בסדנא.
  • אפליקצית סימפליפליי לטלפון הנייד – חינם לחצי שנה פרטים עליה כאן. (ערך ההטבה כ 300 ש"ח)
  • פגישה אישית עם קברניט אלון פרג.
  • סמיילים – קרדיטים לצ'אט עם טייס (ערך ההטבה כ 100 ש"ח)
  • עוד הפתעה אחת (בהכנה)

מחיר התכנית 1900 ש"ח .

חלק מרכזי בתכנית הוא הסדנא, מפגש באורך כארבע שעות, שבו מועבר כל הידע החשוב כדי להתמודד עם פחד הטיסה. בין היתר אנחנו עוברים דרך ארבעה תחומים:

1. העובדות: מה באמת קורה בעולם התעופה ומה זה פחד הטיסה

2. איך בנוי עולם הטיסה במטוסי נוסעים ואיך הוא הפך לכל כך בטוח

3. מעבר על הטיסה, שלב אחר שלב – מה רואים, שומעים ומרגישים, ומה קורה מאחורי הקלעים

4. טכניקות ורעיונות להתגברות על פחד הטיסה

אתם לוקחים את הסדנא אתכם הביתה – באפליקציה.

כך תוכלו לחזור על החומרים שוב לקראת הטיסה ובמהלכה

לטוס ללא פחד עם קברניט אלון פרג

אסף מערוץ הספורט אוהב לראות כדורגל איטלקי. הפעם פחד הטיסה כבר לא חיבל בחוויה. אסף טס ללא פחד!

ובנימה אישית – מה זה לטוס ללא פחד בשבילי?

אני עוזר לאנשים לטוס ללא פחד כבר זמן רב. העיסוק הזה משלב בין שתי אהבות שלי: אנשים וטיסה (הסדר לא ממש מחייב). בתכנית אני פוגש אנשים מכל שכבות האוכלוסיה, מכל הגילאים והמינים, ומקבל מהם רשות להתקרב לפחד שמנהל אותם.
מי שנשלט על ידי פחד לא תמיד מבין איזה מחיר עצום הוא וסביבתו משלמים על כך. הפחד מטיסה יכול לגבות מחיר של הימנעות מטיולים בחו"ל, ביקור בני משפחה או הגבלות משמעותיות על אפשרויות עבודה.

אם היתה לפחד הצדקה – אפשר היה להבין ולשקול, אבל העובדות ברורות: טיסה היא אמצעי תחבורה בטוח. טיסה בטוחה יותר מרוב הפעילויות שאנחנו עושים ביומיום. אין מה לדבר על נסיעה ברכב (לפחות פי מאתיים מסוכנת יותר על פי האמריקאים, ושם בטוח לנהוג…) או חציית כביש. הדרך בה מאורגנת ומאוסדרת (ברגולציה) כל התעופה, מונחית על ידי עיקרון אחד ברור וחד משמעי שהוא – תאונה אינה אופציה!

התחלתי לטוס לפני יותר מארבעים שנה, ואני מכיר היטב את העולם הזה של טיסה במטוסי נוסעים. כמעט 90 אחוז מהמשתתפים בתכנית מסיימים אותה בהצלחה רבה וטסים ללא פחד. התגובות שלהם מרגשות – זה לגמרי אפשרי.
לכן יש בסיס משמעותי וחזק לאמירה שגורסת: טיסה ללא פחד – כי אין סיבה לפחד.

 

לקוחות מספרים

עבור מ. טיסה ארוכה הייתה מעבר ליכולת
מ. הצטרפה לתכנית באוגוסט, לפני טיול גדול בארה"ב. היא הייתה מאד מוטרדת מטיסה ארוכה כל כך, ובסולם של 1 עד 5 היא דירגה את פחד הטיסה שלה – 5. אחרי הסדנא היו לה עוד חודשיים "להתבשל"… והיינו בקשר רצוף. בטיסה הלוך היא כבר הרגישה שינוי גדול, ובפעם הראשונה … אכלה בטיסה… וזה מה שהיא כתבה לנו מיד כשחזרה אחרי הטיול הגדול:

"היי אלון, רציתי להודות לך מכל הלב על העזרה והתמיכה! היום חזרתי מטיול בקנדה וארה"ב ואני לא מאמינה בשיפור שהיה לי בטיסות! הרגשתי הרבה יותר טוב, הרבה יותר רגועה ונינוחה. ובזכותך הגעתי למקום שלא חשבתי שאגיע..

ע. לא הספיקה להגיע לסדנא
ולכן הגיעה למפגש מצומצם של שעתיים לפני שיצאה לז'נבה. ערב לפני הטיסה עוד שוחחנו בטלפון ועבדנו יחד כדי להפחית את החרדה. על התוצאה קשה לערער:

"הי אלון, היה מעולה!! שמעתי אותך במהלך כל הטיסה כמעט. היו הרבה כיסי אוויר (זו שטסה איתי והיא טסה הרבה אמרה שהיתה טיסה סבירה). מוכנה לעלות בשלישי לבד!! המון תודה"

הצטרפו אלי כדי לטוס ללא פחד