המלצות על ה- אפליקציה לחרדת טיסה

אפליקציה לחרדת טיסה, חברה נאמנה בטיסה
אפליקציה לחרדת טיסה, חברה נאמנה בטיסה

אפליקציה לחרדת טיסה ניתנת לכל המשתתפים כחלק מהתכנית "לטוס ללא פחד". היא מכילה קטעי קול (ומעט סרטונים) שמסייעים למשתתפי הקורס לשמר את הידע ואת החוויה ולקחת את כל אלו איתם לטיסה.

לפעמים המשתתפים מדווחים משהו כמו "טסתי עם אלון" וכוונתם היא שהייתי באוזניות שלהם במשך הטיסה. יש כאלו שמבקשים פרקים חדשים, ואז אני מוסיף עוד פרקים.

הידע הוא כוח, והשימוש בו, גם דרך האפליקציה מסייע לטסים.

מספר סיפורים של אלו שהסתייעו באפליקציה לחרדת טיסה:

מיכל טסה לניו יורק

לא מעטים מתמכרים ל-אפליקציה לחרדת טיסה. כך גם מיכל, בטיסתה הראשונה (בעצם שתי טיסות) אחרי הסדנא בניו יורק. לטוס עם האפליקציה, זה קצת כמו לטוס איתי…

"טוב תקשיבו, האפליקציה זה משהו! אלון – ישבתי מחוייכת בטיסה. הקשבתי לאפליקציה וחייכתי לעצמי "הנה, זה בדיוק כמו שאלון אומר". הגעתי לפראג אחרי קונקשן באמסטרדם. שתי המראות, שתי נחיתות. מטוס גדול, מטוס קטן (מעל 16 נוסעים :)). הנה, אני פה, ואפילו לא מזיעה. תודה!! זה םשוט גדול! כמה כיף להתחיל ככה חופשה."

אפליקציה – עוד כלי נשק במלחמה מול חרדת הטיסה

ומיכל ממשיכה:
"טוב אז ככה, נחתתי במיאמי! גם את הטיסה הזאת שרדתי אבל היה הרבה יותר קל! למרות שאלון לא הטיס את המטוס, הוא עדיין היה הקברניט שלי!… האפליקציה מעולה, ואנשים הסתכלו עליי כשצחקתי בקול כאשר המטוס התנתק מהקרקעבתזמון מושלם עם האפליקציה!.. חוויה מצוינת"

המלצה-אפליקציה-לחרדת-טיסה

חוויה קשה בטיסות הובילה את ר.  לחרדת טיסה

אחרי הסדנא היא טסה, וזה מה שהיא כתבה: ניצחתי את הפחד!
זה לא אני שניצחתי עבור ר. את הפחד, זו לא גלולה קטנה שמעבירה אותו כמו איזה כאב ראש שיחזור שוב, זו ההתמודדות האישית, בסיוע שלי, ובהתאם הצלחה – הניצחון כולו שלה!

"היי נחתנו עכשיו, ממש מודה לך על האפליקציה הועילה השכילה וממש הרגיעה אותי במהלך כל הטיסה!"

גם אתם רוצים להתגבר על חרדת הטיסה שלכם? בשלב ראשון דברו עם קברניט אלון פרג שידריך אתכם כבר בשיחה: איך להתגבר על חרדת טיסה.