רומניה, סופ"ש זוגי בהרים

הקדמה

אני חבר בקבוצת פייסבוק שנקראת חו"ל זה כאן. נהנה לקרוא את החוויות של החברים ולנסות את מה שהם מדווחים עליו.

טיול בהרים של רומניה עשינו גם אנחנו, ואפילו התארחנו בפנסיון שמסופר כאן בפוסט, ולכן ממקור ראשון – אני ממליץ.

בתכנית ״לטוס ללא פחד״ תקבלו ידע, תמיכה וליווי שיאפשרו לכם להתגבר על הפחד ולטוס ככל שתרצו.

חשוב: יש יותר מדרך אחת להזמין מקום בפנסיון של דניאלה בעיירה קורבני (Curbeni). מה שהכי משתלם לדניאלה, בעלת המקום (וגם ממלאת את כל שאר הפונקציות) זה ישירות מולה. טלפון: +40 742 260 575

היא דוברת אנגלית ומארחת נהדרת.

הפנסיון של דניאלה, שווה ממש (ועוד לא אמרנו כלום על המחיר)

והנה הפוסט של עינת עדן, כמובן באישורה

רומניה – הפעם טיול זוגי

בשנה שעברה הייתי ברומניה ל 10 ימים מדהימים עם הילדים.
הפעם חזרתי לסופ"ש זוגי. רק רוצה להמליץ בחום על כמה דברים:
1. טיסה ב WIZ – כאשר הטיסה כ"כ קצרה בהחלט שווה את המחיר הזול. המושבים צפופים – עד 1.80 וקצת – זה נסבל.
השירות בשדה בארץ ובבוקרשט היה מעולה
עושים צ'ק אין כולל הושבה שבוע מראש ובכלל לא צריך לעבור בדלפקים – ישר לביטחון.
לא להתקמצן ולשלם על המזוודה הקטנה ( 20 יורו לכיוון ) – ברגע ששילמנו לא עשו לנו בעיות בכלל. מי שלא ששילם – כן , קרעו לו את הצורה
2. רכב – שכרנו דרך האתר של www.carrent.co.il. קיבלנו מחיר מעולה דרך חברת Klass Wagen – שירות מצויין!!! באים לפגוש אותך בשדה, לוקחים בשאטל למגרש שלהם.
wifi מעולה במשרדים שלהם להורדת מפות בוויז. עובדים 24/7 לקבלת והחזרת הרכב ולשאטל לשדה.
חשוב – הם מנסים בכל הכח לדחוף את הביטוח שלהם. אם אתם אנשים שחשוב להם ביטוח – תעשו מראש בארץ זה יותר זול. אם לא – אז פשוט תסרבו בחיוך – הם קצת אגרסיביים בנושא. (התקשרנו לחברת carrent הישראלית שענו לנו מהר והרגיעו אותנו שהביטוח שלקחנו דרכם מספק)
חייבים כרטיס אשראי עם מסגרת של 7000 ש"ח פיקדון למקרה ו …
3. לינה – אנחנו הלכנו על סופ"ש זוגי. חיפשנו שקט ורוגע. ישנו בעיירה מדהימה , קורבני, ממש בתחילת ה Transfagarasean .
בעיירה עצמה יש 2 סופרמרקטים קטנים, משהו כמו 3 מסעדות בקטע של ארוחת ערב. המון המון נוף ירוק, ונהר שעובר בכל העיירה ממש ברמה שלוקחים את הילדים לשחק על הגדה – המים די קרים.
ישנו ב Pensiunea-Tiuta. בהחלט מומלץ. המארחת, דניאלה, מקסימה. המיקום בעיירה מעולה. הילדים יכולים לרוץ חופשי. חדרים נקיים ומאובזרים.
חשוב – המיטות נמוכות יחסית – ומאד מאד רכות – מי שמפריע לו שייקח בחשבון.
ניתן להזמין גם ארוחת בוקר – שזה נחמד. ובנוסף יש מטבח שלם לשירותכם כולל תנור, מיקרו , גז מקריים וכל הכלים הנדרשים.
4. לינה בבוקרשט – חיפשנו מלון לכמה שעות בלילה האחרון כי הטיסה יצאה השכם בבוקר. נפלנו על זהב טהור. ישנו ב Amethyst-House. נקי , מבריק, חדרים מעולים ( כולל חצר לילדים למי שצריך ) והכי חשוב 24 שעות שאטל מהשדה ולשדה. זה אומר שהחזרנו את הרכב ערב קודם, הם באו לקחת אותנו מתחנת ההשכרה ולמחר יצאנו בראש שקט בשאטל שלהם לשדה התעופה – חינם!
אחלה WIFI , אחלה שירות
5. מסלול
מה מסלול? סופש זוגי אמרנו, לא ?
תכלס עשינו הלוך ושוב על ה Transfagarasean. גיליתי המון!!! נקודות עצירה מדהימות שהצלחתי לפספס עם הילדים לפני שנה.
נקודת ירידה לאגם וידררו, אומגה באגם בליאה, בקתה קטנה מיוחדת על שפת המים לעצירת פיקניק של בוקר.
ו (!!!!) יש מסלול הליכה של 4 שעות (תרגיעו הלכנו חצי שעה וחזרנו) שיוצא מאמצע הכביש ומטפס לאורך נחל מטורף לגמרי. הסברים יהיו בתמונות למטה.
את רוב המקומות סימנתי לי בוויז – אנסה לשים קישורים בהערות.
אבל תכלס – הפואנטה היתה לנסוע ולעצור כל פעם שנראה לנו ירוק באוויר או אוסף של מכוניות שכנראה יש סיבה שהן עצרו.
היינו פעמיים בכביש בימים שישי ושבת – לא היה עמוס בכלל.