לטוס ללא פחד – יום שישי 15 בדצמבר

אפילו התירוץ של "אני עובד/ת כל השבוע" לא צריך להפריע לנו לטוס ללא פחד

כמה פעמים כבר חשבתם שפעם נגמור עם פחד הטיסה הזה, ודחיתם? זה הזמן לצאת לדרך – והפעם ממש לטוס ללא פחד ולנצח!

תעופה היא אמצעי תחבורה בטוח ונוח. אתם מוזמנים לקרוא מה כתבתי על זה כאן, או לקרוא מקורות, למשל כאן.

הסדנא תתקיים במלון נורמן, רחוב נחמני 23-25, תל אביב

קברניט אלון פרג

נוכל לדבר כאן על הכל: על מה שפוחדים ממנו. כיסי אוויר, אוויר בכלל, נביט לפחד שלנו "בעיניים" וננצח אותו ובעיקר – נלמד הרבה דברים חדשים.

למשתתפות ולמשתתפים: אנא הגיעו בזמן!!! יש לנו הרבה מה לעשות, ונרצה להתחיל בזמן.

משך הסדנא תלוי בכם. חוץ מהתכנים אותם אני מביא ומעביר, אפשר יהיה להעלות שאלות, לשתף בהתלבטויות וחששות ובהתאם לכך אורך היום עשוי להשתנות. לתכנון אפשר לצפות לסיום בסביבות 15:00-15:30

סדנא באווירה נינוחה ואינטימית ללימוד על טיסה, ושיחה על הפחד והתגברות עליו!

קראו מה כתבו אחרים, לא כדאי לבזבז עוד יום אחד בוא אתם חוששים מטיסה!

מהי תכנית לטוס ללא פחד?

התכנית כוללת את המרכיבים הבאים:לטוס ללא פחד - הסדנא תתקיים ב 15 בנובמבר, שעה 13:00 במלון נורמן, רחוב נחמני 23-25, תל אביב

– שיחת היכרות טלפונית
– סדנא
– אפליקציה לטלפון הנייד עם חומרי אודיו
– פגישה אישית
– ליווי אישי בטלפון

ובנימה אישית – מה זה לטוס ללא פחד בשבילי

אני עוזר לאנשים לטוס ללא פחד כבר זמן רב. העיסוק הזה משלב בין שתי אהבות שלי: אנשים וטיסה (הסדר לא ממש מחייב). בתכנית אני פוגש אנשים מכל שכבות האוכלוסיה, מכל הגילאים והמינים, ומקבל מהם רשות להתקרב לפחד שמנהל אותם.

מי שנשלט על ידי פחד לא תמיד מבין איזה מחיר עצום הוא וסביבתו משלמים על כך; בתחום הפחד מטיסה זה יכול להיות מחיר של הימנעות מטיולים בחו"ל או הגבלות משמעותיות על אפשרויות העבודה.

אם היתה לפחד כזה איזשהי הצדקה – אפשר היה להבין ולשקול, אבל העובדות ברורות: טיסה היא אמצעי תחבורה בטוח יותר מרוב הפעילויות שאנחנו עושים ביומיום.

אין מה לדבר על נסיעה ברכב (לפחות פי מאתיים מסוכנת יותר על פי האמריקאים, ושם בטוח לנהוג…) או חציית כביש. הדרך בה מאורגנת ומאוסדרת (ברגולציה) כל התעופה, מונחית על ידי עיקרון אחד ברור וחד משמעי שהוא – תאונה אינה אופציה. לכן יש בסיס משמעותי וחזק לאמירה שגורסת: טיסה ללא פחד – זה המצב הנכון.